CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 26 Disember 2009

LAME GLER SUDAH TIDAK UPDATE...

sejak tau aku pregnant sudah lame tak update blog..hahhahaha....byk gler keje yg harus dilakukan sehingga tak sempat nak update ape2.....sekarang kandungan ku dah berusia 6 bulan lebih...kudrat nak keje pn makin kurang sbb cepat penat....berat naik dengan mendadak nyeeee..sebulan naik kilo.stp kali g klinik mst kene bebel berat naik overdose..dari awal kandungan berat aku cume 41kg sekarang dah 52kg...baby dlm kandungan pn sudah 650gram...ni mst mak nye yg berat ni...

aku nye blood pressure ade mase rendah gler 90/60....Hb pn turun dah skrg..kene mkn kerang ngan hati byk2 ni...padahal bende tu la aku tak suke sgt makan..oh yeee...nurse kate mkn jambu batu byk2 pn ok gak..byk vitamin....sekarang aku tengah amal kan makan ini hari2........> tp sudah lame aku mencari buah ni......> tp tak jumpe lagisume org ckp lum musim nye lagi...kalo dilihat pasti mengiurkan.....

baby semakin aktif begerak...paing aktif di waktu malam....ade mase tendangan nye boleh wat aku tersentak.ekeeeke..tp aku suke....^_____^...kalo baby tak tendang sehari leh wat aku risau gler....dan kami dah tau jantina baby kami.....^_______^....
semoga selamat sume nye hingga ke waktunye nnt..aminnnn..

0 ulasan: