CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 10 Ogos 2009

i'm mummy wanna beeeeee..alhamdulillah...

semenjak aku bekahwin 2 bulan lalu aku selalu kene kencing kotor...smpi satu tahap agak teruk..setiap hari kene makan ubat..minggu lepas ai isnin period aku sudah lewat 1 minggu..tp aku ingat mmg lewat sbb kes hormon aku tak stabil sbb asyik mkn ubat jerk...

tgh hari nye aku masak cendawan goreng..lepas makan aku muntah2..ingt keracunan makanan sbb mkn cendawan byk sgt..tp en suami tak pulak muntah2...telepon en suami suruh balik umah sbb teruk sgt muntah...g la klinik..klinik gov...mcm biase la..kol 2 ptg aku g kol 3 baru no giliran aku smpi...mmg dah lembik gler time tu..Jajarkan ke Tengah

masuk2 je bilik dok die ckp sakit ape..pastu aku ckp la muntah2..die ckp "bunting pelamin ni"..aku ckp tak lah sbb bulan 6 tu aku dtg period...last die suruh aku check air kencing..aku mmg tak rase pn aku preg..skali tgk air kncg aku ade 2 line..."ehhh..tol ker ni...."..en suami terus tersengeh2....pastu masuk balik blik doc...die tny last month period aku...doc ckp aku dah preg 5 minggu..mcm tak percaye aku ngn en suami..terus kuar bilik doc tlepon mak bapak aku ngan mentua...mak aku punye la suke,,cucu no 2 die katekan..heheehe...

semenjak tu en suami begitu rajin skali...ape yg aku biase wat die yg wat skrg..sbb doc tak bg wat keje berat sgt..sbb baru lg kandungan aku...skrg kndungan aku dah 6 minggu 5 hari..aku bersyukur sgt2 diatas kurniaan NYA..ALHAMDULILLAH..SEMOGA DGN ANAK INI SEMAKIN MENGERATKAN LAGI HUBUNGAN KAMI SUAMI ISTERI..AMINNNN...

13 ulasan:

Rasyidah Abd. Aziz berkata...

wahhh tahniah...semoga bertambah2 kegembiraan

~ Hariza ~ berkata...

zila,
tahniah...!
jaga diri bebaik tau..

pasni leh la share pulak citer time pregnant..

nurul aziyana berkata...

tahniah zila..heheh rezeki tu..

Luv like this.... berkata...

congrats...take care k

http://zilahasnor.blogspot.com/ berkata...

oittt cek mek..dh lame x update tetiba kuar cite bakal jd mummy er...wah bestnye...sonok...letak la lg gmbr kawen..xpuas tgk.. jage diri u n baby k..congrazzzz...

easyou berkata...

salam tahniah ;)

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ berkata...

zila....congrats yer...
jaga diri & bb leklok...
:)

Ct Aida berkata...

waaaaahh...
zila tahniah dgn berita
terbaru ni...
take care dear..


::tunggu turn plak..ahahaa ;P

Dayu berkata...

tahniah ye zila
rezeki terhebat dunia kini milik kamu dan suami
mesti lepas ni lagi bahgaia umah tangga kan
jaga diri leklok

NURUL berkata...

tahniah awak ye. dah pregnant ye. kandungan saya dah 6 bulan lebih dah nak masuk 7 bulan dah. take care ye :)

FaNaQiLa berkata...

Tahniah! Wah..Mummy to be jugak.
Da bpe minggu?

salam ziarah & salam perkenalan.

Hapi berkata...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

cik elyse berkata...

shinchan,congrate!!
xgtau pon ad blog!!