CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 25 Mac 2009

macam-macam dah dekat ni....


dah dekat smggu aku kene gatal2...teruk gak kene...kene lak kat pung*****...tak selesa tol...ingat kan kene gigit nyamuk...tp semalam setelah dilihat dengan mate sendiri rupenye bukan gigtan nyamuk..rupenye ruam yg kasar dan semakin merebak setelah digaru...hehehehe...aduhhh...patut la dah mcm beruk kene belacan je kat ofis tergaru2..hehehe..cube la bgtau en. tunang..die leh gelak kan cakap "kurap kot..."dengan gelak yg sungguh kuat...pastu die ckp gatal nak kawen la tu..sabo je la..takpeeeee....nk g klinik segan sbb sume doctr llki..kang die soh tunjuk malu gler nak tunjuk..dah la kat situ...so mlm td amik inisiatif g farmasi...so pembantu perubatan tu nak tgk dulu rupe penyakit gatal2 aku tu..nasib pompuan..setelah dilihat die kate aku nye gatal2 ni mcm sejenis kulat..ape?????kulat????kulat roti ke?hehehehe..so die kate dah makin merebak parasit ni..die bg la aku ubt krim ngan 2 jenis pil harus ditelan...emmmm..ubat lagii...ape nak wat..dugaan..nak baik cepat kene la telan je..

4 ulasan:

sTory oF Me..... berkata...

uiks...de plak gatal2x time camni..amalkan mndi gune shower gel dettol ke?try la..semoga cpt sembuh..

Ct Aida berkata...

errr..awak dh ok blom??

Bie berkata...

hahahahha...alahai....sian lak bakal pngantin....neh...

msti agak cuak time 2.....takot tnggal scar.....

ermmm......kulat ekk??? biase ler tuh...kalu dah musim2 panas nih..kelembapan tggi skit...

hope u getting well soon...

SINCHAN KPTM berkata...

fahana - dah gune dah shower gel dettol tp tak berkesan pn..alhamdulillah ni rase cam kurang skit..aminnn...

ct aida - alhamdulillah rase kurang skit..

bie - tu la..mmg cuak kalo tinggl scar yg byk...tu la...tak tau la ape pnce..nak kate allergi mknan takde..thanks ek...aminnn...