CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 28 Februari 2009

tekanan semakin terasa...


makin dekat makin tensen lak aku rase..byk lagi aku tak wat..brg antaran tak wat lagi...bende2 yg byk2 nak bg org tu pn aku tak beli lgi..kad kawen tak tempah lagi...borang nikah pn aku tak amik lagi...berserabut rase kepala ni...

9 ulasan:

Rasyidah Abd. Aziz berkata...

nak kahwin ni mcm tu lah...kabut semacam je hahaha sape suh ko gatal nak kawen cpt hehehe.... nway try to relaks, aku dulu siap g tepi laut nak tenangkan hati...nasib baik umah aku dkt ngan laut

azila aziz berkata...

hahha..xpe sichn slow2...relaks jer..best ape kawen awl//..mengelak maksiat..hahaha..btol x sinchn..

SINCHAN KPTM berkata...

hehehe..ni pn tgh wat slow2 kak ngah..takut tak sempat last minit nnt...ngn keje lagi byk...bru semalam tempah kad jemputan...

SINCHAN KPTM berkata...

hehehe..mst pn rasidah dulu pn serabut cmni gak eh?best nye ade laut dekat ngn umah..leh tenangkan pikiran..nak hnymoon sng je sblh umah je..hehehehe...

nurul aziyana berkata...

hi bride-to-be..jom exchange link..buat pelan2..jgn buat last min nnt u lg pening

MyAishah berkata...

adoi.. sabar okeh??
buat pelan-pelan tu boleh..
tapi jangan pelan sangat...
lagi 2 bulan aje kan???
cepat!!
buat list-to-do!!

Tanpa Nama berkata...

ERM.. rilex la.. wat satu2 setlle kan yang penting dulu.. betul kata myaishah tue kata, wat check list.. buat yg penting2 dulu yea.. lame lg tue.. hehehe

Dayu berkata...

sama..sama
borang dah amik tapi tak process
kad kawen tak siap lagi
hantaran pun tak abis beli lagi
huhu..
terasa nk postpone pun ada la

Ija1202 berkata...

Hi..exchange link nak?
Biasa la kalau dah semakin dekat mcm2 bermain di fikirkan itu x siap ini x buat..tp yg penting tenang n buat perlahan2...
hehee...pandai ckp org jer..padahal sendiri pun dah pening