CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 5 Februari 2009

5 TIP MENCARI GIFT PERKAHWINAN...



UNTUK MEMBER2 AKU YG NK KAWEN TAK LAME LAGI ATAU SAPE2 YG NAK KAWEN TAK LAME LAGI AKU BG TIPS SKIT CMNE NAK CARI GIFT PERKAHWINAN..
1) Pastikan Gift itu unik - Perkahwinan adalah satu sejarah yg best untuk dikenangkan. jadi anda mesti pilih gift yang semestinya unik untuk di ingat oleh semua tetamu yg menerima gift anda.
2) Elakkan membeli Gift yg Old Fashion - Ini bagi mengelak penerima anda bosan dan kurang menghargai pemberian anda sebab dah selalu sgt dpt benda yg sama pada setiap majlis.
3)
Harga mesti berpatutan - Sebagai pengguna kita mesti bijak membandingkan harga supaya majlis yg dirancang meriah mesti juga mementingkan budget yg berpatutan..kerana lepas majlis kawin di situlah permulaan sebagai sebuah keluarga akan memerlukan juga kestabilan ekonomi.
4)
Kualiti produk - Kualiti amat penting di situ akan membuat penerima gift anda memberi tafsiran mahal atau murah sesuatu gift yg diterimanya.Pasti anda mendapat pujian kerana kecantikan dan keunikan serta kualitinya.
5)
Warna tema anda - Gift anda mestilah selari dengan warna tema majlis anda kerana ia secara tidak langsung menyokong kewujudan tema warna yang kuat kepada majlis.



0 ulasan: